Bizi Sosyal Medyada Takip Edin
Reklamlar

Kalbim Egede Kaldı Fragman

12 3 4 5 >>

Kalbim Egede Kaldı 16. Bölüm 3. Fragmanı

Reklamlar
 
Reklamlar
Tür: Aşk
Yönetmen: Ömer Uğur ve Eray Koçak
Senaryo: Gül Abus Semerci
Kanal ve Yayın Günü: Kanal D - Pazar - 22.00
Kalbim Egede Kaldı Oyuncuları: Alper Saldıran, Oya Unustası, Eren Hacısalihoğlu, Celile Toyon, Şerif Erol, Aslı Omağ, Hülya Böcekli, Serhat Özcan, Süha Çağrıcı, Nehir Akkoç, Lemi Filozof, Neşem Akan , Yeliz Akkaya , Selin İleri, Özge Sarıtaş, Leyla Göksün, Onur Özaydın, Ceylin Yüksek, Yağız Yeşiltepe, Atilla Karagöz, Deniz Yağcı, Yiğit Pembe, Yiğit Gültekin
Kalbim Egede Kaldı Konusu: Kalbim Egede kaldı dizisinin genel konusu ise şöyle; Iraz Nene geçmiş yıllarda depremzede olan iki kız bebeğini evlatlık edinir. Nenemiz bu çocukları çok iyi şekilde büyütür ve evlenme çağı geldiğinde ise genç iki delikanlı ile evlendirir. Ancak iki bacanak hiç iyi geçinemez ve para yüzünden birbirlerine düşman olurlar. Nenemizin damatlarını barıştırmak için aklına süper bir fikir gelir. İki damadında evlenme çağında bir kız bir oğlanları vardır ve bu çocukları birbirleriyle evlendirirse aralarında düzeleceğini düşünür ancak bu gençler birbirleri ile hiç iyi geçinemezler...
Torunları Zeliş ile Mustafa'yı evlenmeye ikna etmek ise Iraz Nene'ye düşer. Evlenmelerini sağlamak için tüm mal varlığını evlenirlerse bu iki gence bırakacağını söyler ve her iki tarafından düşünceleri tamamen değişir. Bu oyunu tamamen inandırıcı yapmak için ise 2 ay içinde öleceğini ölmeden de mürvetlerini görmek istediğini söyler. Zeliş ile Mustafa'nın yaptıkları sahte evlilik zamanla büyük bir aşka dönüşecektir ancak bu duruma gelene kadar asla böyle bir şey olacağı akıllarına gelmez...
Yorum Yap

Kalbim Egede Kaldı dizisine 153 Yorum Yapıldı
  1. ece büyükyıldız: Maalesef bitti zeynocum cicim aç eski bölümlerini izle :)
  2. zeyno: Kalbim egedekaldi bitemez bitmicekte ona bayiliyorum
  3. ece büyükyıldız: Maalesef bitiyor isimsiz arkadaşım sende baba candır dizisini izleyiver dimi
  4. isimsiz: Üzgünüm çok bitmesin lütfen ne olursunuz kalbim egede kaldı yı bitirmeyin
  5. ece büyükyıldız: Dönek hilal dizi finallllllllllllllllllllllllllll yspıyo
  6. hilal: Lütfen şu filmin saatini 8' geri alınması izleyelim saat erken yatıyorum da ondan. Birde keşke cumartesi günü olsaydı daha iyi olur du ama film Süper. ♡♡♥♥:-);-)
  7. ece büyükyıldız: İsimsiz öncelikle konuşma tarzın biraz kroca önce konuşmanı düzelt sonra dizi sor haftaya pazar oldu malum yas var ankarada patlama oldu haberin var mı acaba senin arkadaşım evleneceksen gel de yok izliyordum la diye konuşma ahlaksız
  8. İsimsiz: Sizin yayınlıyacanız filmin taaaa amına koyam ne zaman çıkacak la. Pazar dediniz şimdi ne oldu
  9. ece büyükyıldız: Off pis yaman ya ne güzel zelişle Mustafa evlenecekti yazık zelişe bence türkanla daha önce plan yaptı
  10. ece büyükyıldız: Ama çocuk mustafadan değil ki yamanla türkan plan yaptı bencede onun planı off zelişle Mustafa mutlu olamayacakmı hep bişey çıkıyo evet emel çok kötü oldu
  11. İsimsiz: Film bu gercek değil yorumlar çok komik
  12. Emel: Cok kötü oldu yaaaaa mustafanin güya cocugu varmis ama Ben eminim kesin yamanin planlari bunlar sizde öyle düsünüyormusunuz?
  13. ece büyükyıldız: Kalbim egede kaldı final yapmasını hiç istemiyorum güzel köylü sezon finali yaptı ama Show TV de başlamadı
  14. ece büyükyıldız: Tamam öykü
  15. oyku: Tamam ece ne sen zeynepten ozur dile nede zeynep senden ozur dilesin cunku o sana karsilik vermedi ben okadar zmandir bunu soyluyorum
  16. ece büyükyıldız: Öykü özür dilerim ama zeynepten özür dilemem asla çünkü o yamancı ben mustafacıyım
  17. ece büyükyıldız: Tamam defnecim özür diledim kötü olan yaman ben değilim zelişle Mustafa evlensinler bence tekrar doğru dedin zeliş mustafayı seviyo sonuna kadar zeliş mustafacıyım birbirlerine çok yakışıyorlar haklısın
  18. ece büyükyıldız: Özür dilerim öykü zeynepe kızdım ben sana değil afedersin tatlım
  19. defne: Ece cok kotusun niye insanlara hakaret edyosun . Bence sen bu soylediklerinden pisman olucaksin bizden ozur diledigin gibi oykuden ozur diliceksin bence kotu seyler yazma ve cok gec olmadan oykuden ozur dile....
  20. oyku: Cok ayip ozur diliyecegin yerde neler soyluyosun. Senin aklin almiyomu ben yamandan nefret ediyorun cok ama cok kotu biri akil hastasi .
  21. ece büyükyıldız: İnşallah 20000.000000000000000 tane çocukları olur öykü cicim
  22. ece büyükyıldız: Hayır yamanı desteklemiyorum zelişle mustafayı destekliyorum yaman aşağılık şizofrenin teki iğrenç biri hasta o kızım asıl 105 106 tane çocukları olur bide siz çatlayın yamanda kıskançlıktan ikiye ayrılsın
  23. oyku: Insallah 100 tane cocuklari olur bence sen hala yamani destkliyosun once yaman sonra mustafa bir insan boyle 180 derece donemez .
  24. oyku: Ece niye hakaret edyosun iste simdi sen ozur dilemelisn . ben size nededim zeynep size aptaldemedi ama sen dedein o yuzden sen ozur dilemelisinbenden . tabi bende kizdim zeynepin boyle dusunmesine ama sen sana hakaret etmiyen birine hakaret edemesinnnnnnn......
  25. ece büyükyıldız: Öykü sen salak mısın yoksa aptalmısın madem zelişle Mustafayı destekliyorsun neden Zeynep özür dilememeli yazdın siz isteyin istemeyin artık zeliş mustafayı seviyo yamanı sevmiyo cicim seninle dizi kavgası yapmak istemem doğrusu diz daha uyuyun siz uyanınca zelişle Mustafanın 27tane çocuğu olur uyuyun daha sizi cicimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  26. oyku: Ece tatlim ben zelisle mustafayi destekliyorum onlarin evlenmesini istiyorum . Kiraz mevsiminide izliyorum ayaz ve oykuye asigim onlari cok sevyorum . Ama zeynepe haksizlik etyosun o sana cevap bile vermedi . Ama tabi dusuncesi yanlis ama ozur dilemesi gerekmiyo cicimmmm.........
  27. ece büyükyıldız: Öykü emele sor ozaman tatlım ama yamanla zelişi destekliyo zeliş artık mustafayı seviyo yamanı sevmiyo cicim bide ikiniz yamanla zelişin evlenmesini görmeyeceksiniz tatlım kiraz mevsimini izle bence çünkü orda adaşın var öykü acar dinçer ayaz dinçer çiftini ayırıyım deme
  28. oyku: Ece zeynep senden ozur dilememeli cunku o sizi terslemedi size kotu birsey soylemedi o sadice dusuncesi ama sen kizlari tersledin . Size cevap bile vermedi . Bu arada bende zelmus danim
  29. ece büyükyıldız: Zeynep sana bişey söylemek istiyorum sen boşuna hayal kurma çünkü yamanla zeliş aşkı diye bir şey yok tatlım zeliş Mustafa diye bir aşk var zeliş yamanı sevmiyo artık o aşk hayal sadece ve sadece hsyallllllllllllllllllllllll cicim zelişle Mustafa evlenecekler bide sen yamanla zelişin evlenmesini görmeyeceksin tatlım öyle bişey olmayacak konuyu okumadın sanırım zeliş mustafaya aşık olacak yazıyo yani zeliş mustafayı seviyo cicim
  30. ece büyükyıldız: Zeynep bizden özür dilemen gerekiyo emelin de dediği gibi biz haklıyız yamanla zeliş olmazzzzzzzzzzzz tatlım anladın mı çünkü yaman zelişi kullanmaya çalışan biri ama zelişle Mustafa çok mutlu olacak sende yamanla zelişi rüyanda görürsün anca
  31. erkan yılmaz: yuruma gerek yok muhteşem unutugumuz herşeyi bize hatırlatıyor
  32. leman: super bir fraqman olmus gercekden bayildim ellerinize ve ruhunuza saglik heqiqeten bu hayatda sevmek gerek,sevin gari!!!!!!!!!!
  33. ece büyükyıldız: Mustafa yamandan daha yakışıklı bence çatla Zeynep emel haklı
  34. ece büyükyıldız: Teşekkür ederim emelcim haklısın bence zelişle mustafanın çocuğu olsun küçük zelişle Mustafa olsa çok güzel olur inanıyorum size zelişle Mustafa birbirlerini çok seviyorlar artık yamancı değilim mustafacıyım
  35. ece büyükyıldız: Teşekkür ederim emel bence çocukları olsun küçük zelişle Mustafa olsa çok güzel olur
  36. Eme: Zeynep sen körmüsün ???????????? Görmüyormusun yaman zelisi tehdit ediyor üstüne üstlük mustafanin yarali yerine basiyor sence bu iyi birseymi???????? Sen daha uyu sen uyaninca mustafayla zelisin 10 cocugu olur kesin yamanin da ya tursusunu kurarlar yada hapishanede cürür Sen bence hayat kurmaya devam et Daha cok beklersin Not:Eger bizim hakli oldugumuzu anladigin zaman Ben,perihan,efe,derya,selma,duygu,defne,ece ve asli 'dan özür dileyeceksin!!!!!!!!!!!!¡)!!!!!!!!!!!!???!?!
  37. Emel: Zeynep sen ne dediginin farkindamisin? Körmüsün yaban ne yapiyor mesela zelisi tehdit ediyor üstüne üstlük mustafanin yarali yerine basiyor Mustafayla zelisin mutlu olmasini istemiyor Sen Önce bir DinleOndan sonra sonunu söyleyeyim Aha Suraya yaziyorum sen ececim gibi bizden özür dileyeceksin yada belli etmeyeceksin
  38. Emel: Ece Sana bir tavsiyem var bence sen önyargili davranma Önce düsün sonra uygula ama iyi olan taraf ise bize inanadigin icin gec de olsa
  39. ece büyükyıldız: Defne kalbim egede kaldı bitmesin daha zelişle Mustafa evlenecek
  40. sevim: Arkadaslar cok uzulerek soyluyorum bu dizi bi kac bolum sonra bitecek cunku kanal D yeni sezonunda yoktular butun diziler proramlar yarismalar vardi ama kalbim egede kaldi yoktu.
  41. Mustafa: Arkadaşlar korkmayın bana bisey olmayacak ama yamana çok kötü şeyler olacak merakla bekleyin.
  42. ilker: Bu bolum niye boyle bitti acimasiz yaman insallah seninde basina aynisi gelir gozunden kotuluk akiyo.
  43. ece büyükyıldız: Tabiki güzel dizi devam edecek merak etme isimsiz defneyle aynı fikirdeyiz devam edecek güzel köylüde devam edecek ama show TVde devam edecek
  44. İsimsiz: Devam etsin guzel dizi
  45. ece büyükyıldız: zeyno zelişle Mustafa birbirlerini seviyorlar asıl yaman pisliği gider sende apışıp kalırsın bende defneyle ve Perihan emel efe derya Selma duygu aslı aynı aynı fikirdeyim zelişle Mustafa yeniden evlenecekler ve yamana karşı mutlu olacaklar cabbar giderse dizi biter zaten zelişin abisi bir kere sensin salak yaman zelişi kullanmaya çalışıyordu sevdiğinden değil artık yaman zeliş diye bir şey yok anladın mı artık ben zeliş Mustafa aşkını destekliyorum zeyno zaten onlar çocukluktan beri birbirlerine aşıklar mustafayla zeliş
  46. YAĞMUR GÜL: ARKADAŞLAR SEVİNİN KALBİM EGE'DE KALDI BİTMİYOR 13.BÖLÜM FRAGMANINI İZLEDİM FİNAL DİYE BİR ŞEY YAZMIYOR İZLEYİN KALBIM EGEDE KALDI 13. BOLÜM FRAGMANI YAZIN GOOGLE YE BİTMİYOR O DİZİYİ İZLEMEKTEN VAZ GEÇMEYİN GARİ
  47. zeyno: Ne kadar salaksiniz ya insallahhhhh biter muftafa olur zelis yamana asil olur babalarida birbirini vurur insallahhh bide son olara inşallah cabbarda kkaçar kköyden
  48. ece büyükyıldız: Defnecim artık bende zelişle mustafayı istiyorum yalan değil bence birbirlerine çok yakışıyorlar haklısın yaman çok kötü biriymiş aslında zeliş mustafayı seviyormuş konusunu okudum defne emel Perihan Selma derya aslı efe özür dilerim siz haklıydınız pis yaman kandırıyodu kızı inşallah final yapmaz çok güzel bir dizi çünkü daha zelişle mustafanın evlenmesi var evlenmelerini çok istiyorum gerçekten ama yalan söylemiyorum üzülmedim iyi oldu yamana
  49. tebrik azeri: bu dizi bitmesin bitersin .dizi bitirmekden hosunuz geliyorsa alin bu diziden baska butun dizileri bitirin.bu dizinin bitmemesi icin ne lacimsa yapariz.cunki bu diziyi cok seviyoruz.zeviyoruz derken yani ben ve arkadaslarim .son soz bu dizi bitmesin bitmemeli bitmemeli anladinizzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  50. YAĞMUR GÜL: ARKADAŞLAR BASKA BİR SİTEDEN YORUMLARI OKUDUM KALBİM EGEDE KALDI BİTMİYOR OLEY OLEY OLEY SEVİNİN GARİ
  51. YAĞMUR GÜL: Herkez çilek kokusunu izliyor çilek kokusu aynı kiraz mevsimi sadece dizinin adı ve oyuncuları değişik kalbim egede kaldı çooooook doğal ve güzel muhteşem bir dizi
  52. YAĞMUR GÜL: BU DİZİ FINAL YAPMASIN BU DİZİ ÇOOOOOOOK GÜZEL BAŞKA BİR GÜNE ALSINLAR YADA BAŞKA BİR KANALA AMA FİNALE SOKMASINLAR
  53. ece büyükyıldız: Bende sizinle aynı fikirdeyim defnecim özür dilerim sizi teslediğim için arkandayım defne hepinizin arkasındayım
  54. ece büyükyıldız: Özür dilerim defnecim yamanın kötü olacağı hiç aklıma gelmezdi bence zelişle Mustafa birbirlerini çok seviyorlar yamana bişey demiyorum artık bence tekrar evlensinler zelişle Mustafa :):)
  55. muhammed ali: Mustafa ile Zelis bir birilerine çok yakışıyorlar.Sevin gari
  56. defne: Ece tatlim hala ayni fikirdemisin . Hayallerin gerceklesmedigi icin cokmu uzuldun . Kiyamammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.kimin dedigi cikti artik bi ozur bekliyoruz ben selma perihan derya emel ve asli efe bizi tersledigin icin ve kotu sozler soyledigin icin
  57. Rize li: Sizin yasinizi cokk merak ediyorum..ne cocukmusunuz ya b dizi icin mallik ediyonuz adı üstünde dizi...evet gzl dizi ve saçma sapan yakistrmalar yapip tartisiyonuz haa...zaten görünen köy kılavuz istemez....mustafa ile zelis ikili..yaman kotu..bunlarin rolleri boyle ..kaptirmayn kendinizi bu kadar..herkezn görüşü farklidir..saygi duyun.
  58. Kardelen: Kalbim Egede Kladı dizisi çok güzel her hafta gözümü ayırmadan reklamda kapatmadan izliyorum ALPER SALDIRAN çok tatlısın seni çok seviyorum
  59. YAĞMUR GÜL: BEN BU DİZİYİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ÖZELLİKLEDE ALPER SALDIRAN VE OYA UNUSTASI'NI
  60. emel: Okuduguma gore kalbim egede kaldi dizisi 13 bolumde final yapacak . Lutfen final olmasin cok guzel dizi eyer biterse bende biterimmmmmmmmmmm.
  61. emel: Arkadaslar bence mustafa olmes cunku o olurse dizi biter zelis ile mustafa olemez cunku onlar bas rol oyuncu
  62. esra: Kalbim egede kaldi coookguzel
  63. derya: Kalbim egede kaldi muhtesem bir dizi
  64. Gamze: Çok güzel bir dizi mustafa ölmesin çünkü o ölürse dizi güzel olmaz. :-)
  65. Batuhan: Bu film tutmamasının nedenlerinden biri Zelişin saçmalıkları . Alper Saldıran uymuş . Oya bozuyor . Ama güzel kız .
  66. öznur: Film güzel ama bide açılsa
  67. Gamze: Bu dizi yaz dizilerin en güzeli hiç bitmesin
  68. Kemal: Dizi gercekten çok güzel diziyi kaldırmayın ve kaldırmayın lütfen...
  69. duygu: bu dizinin devamını dört gözle bekliyoruz son vemesin lütfen son verirse başka dizilere asla bakmam
  70. ahmet: Mustafa ölmedidemi
  71. leman: kabim egede kadi 11 boum 2 fraqman lutfen!!!!!!!!!!!!!!!
  72. ERTUĞRUL: Dizi"çokgüzel"Beyeniyle"İzliyorum
  73. hatice kubra: Çooooooook güzel bir dizi her bölümünü izledim severek
  74. Yusuf: Bence bitmesin çok guzel
  75. Hasan: Cok begenerek izliyoruz
  76. İsimsiz: Fragmandan daha çok şey anlatmış begendim
  77. sevda: Ya cok guzel lutfen bitmesin ben bu diziyi cok seviyorum . Mustafa * zelis cokama cok tatli .bence zelis mustafaya asik ama bunu bilmiyor ama insallah yakinda anlicak . Ya ben aleve gicik olyorum ne olucak kara kedi yamanada gicik olyorum o cok kotu biri zelisi sevmiyo sadice anesi beyendigi icin pesinde . Ha bide ellerine saglik mutafa o yumrugu attigin icin.
  78. kaya: zelisle yaman yakissa da yaman hic iyi niyetli degil zelisi de sevmiyor cikarlari icin kullaniyor ins birlesirler de koylu ve zelis oylece şapa otursa mustafa da guzel bir oh ceker alevle
  79. deniz: Sadece bir dizi gerçek değil ama süper dizi
  80. ceren: ne kadar çok bir dizi için kavga ettiniz sonuçta her senariste bağlı ister yamanla yapar ister mustafayla
  81. derya: Ece ben senin arkanda degilim hatta tam aksine ben perihanin arkasindayim.
  82. perihan: ece mustafa şapa oturmayacak görüceksin laflarına dikkat et sana karşılık vermiyorum çünkü terbiyem musade etmiyor ayrıca biz yamanı tanımıyoruz sen çooooook mu iyi tanıyorsum cicim yanında mı büyüdün sen ki bir insanın siz tanımıyorsunuz diyebilmesi için karşındakini tanıması lazım ayrıca yaman gıcık değil doğru gıcığın önde gideni sen istiyosun diye yamanla birlikte olacağını zannediyorsan yanılıyorsn ha bu arada derya ben dizide gerçek olsun dedim sen anlş anlamışsın evli olmasaydı birlikte olmalarını isterdim doğusu bilgi için teşekü ederim derya
  83. ece büyükyıldız: Sağol deryacığım sende benimle aynı fikirdesin sendemi zeliş yaman aşkını destekliyorsun canım teşekkür ederim aynı şeyleri emel erdem ve duygu aslı efe sema ve kasserolleye defneye bide söyler misin eşi de oyuncuymuş öyle yazıyo internette
  84. derya: Perihan bende isterdim boyle bir seyin olmasini ama mustafa gercek hayatta evli hatta esinin adi pinar tuncagil.
  85. ece büyükyıldız: Öylemi perihan öyle bi oturacak ki aklınız şaşacak yamanı tanımıyosunuz daha sensinngıcık tatlım mustafada gıcık sonkez söylüyorum zelişle yaman birbirini seviyo cicim ayrıca Mustafa çooooooooooooooool gıccık yamana nasıl tokat attı pislik Mustafa ben mustafayı sevmiyorum ben zeliş&yaman aşkını istiyorum perihan gıcığı anladın mı beni sakın beni emel erdeme şikayet etme canım yoksa özür dile diyo
  86. perihan: ya mustafa ve zeliş çok tatlı inşallah oynadıkları evlilik oyunu gerçek olur çünkü çok yakışıyorlar ve ayrıca yaman çooook gıcık mustafa ile zelişin arasından çıksın lüüütfeeeen ayrıca mustafa şapa oturmayacak görüceksiniz
  87. ece büyükyıldız: Bak emel erdem defneden özür dilemem öpüşme diye bişey olmayacak sen şapa oturacaksın zeliş yamanı seviyo cicim yaman sevdiğini elinde tutmsys çalışıyor sadece kasserolle veefeden ve defneden dilemem çünkü defne beni tersliyo sürekli
  88. Emel erdem: Ece 9.bölümde zelis&mustafa öpüsecekler asil sen sapa oturacaksin Eger senin designierte cikmassa o zaman sen bence Kasserolle efe den ve derne den özür dilemelisin
  89. Emel erdem: Ece Senle dizi kavgasi Etmek istemem ama sen galiba 8.bölümü görmedin yaman zelisi kandiriyor daha zelis ve Mustafa bosanmadi bile zaten bosanmazlar cünkü onlar birbirini seviyor 8. ve 9.bölümün fragmanini görünce o zaman anlarsin
  90. ece büyükyıldız: Öylemi cicim ama yamanla zeliş birbirini seviyo mustafada şapa oturur inşallah
  91. Acımasız Gerçekler: Aslında bu dizi de diğer dizilerdeki gibi aşk üçgeni üzerine kurulmuş.Yaman,Zeliş,Mustafa...Her zaman ilk kimler birbirine yakın olur diğerleri ise uzak durursa dizinin sonunda tam tersine döner ve sonuç olarak Mustafa ile Zeliş birleşir.Yamanın foyası da ortaya çıkar.Kız damın gerçek yüzünü görür.Başta hilekar görünen Mustafanın sevecenliği,düzgün bir tip olarak gözüken Yamanın ise kurnazlığı ortaya çıkar...Bütün filmlerde böyledir...
  92. ece büyükyıldız: İsimsiz zelişle yaman birbirlerini çok seviyorlar yaman fazlalık değil asıl Mustafa fazlalık asıl zamanla Mustafa diye birisi kalmayacak zamanla göreceksiniz mustafayla zeliş birbirleri için yaratılmadı unutun bunu asıl yamanla zeliş birbirleri için yaratılmış
  93. İsimsiz: Mustafa ile Zeliş tam birbirleri için yaratılmışlaryaman fazlalık zamanla yaman diye birisi kalmayacak ggöreceksiniz
  94. ece büyükyıldız: Yamanla zeliş inşallah mutlu bir çift olur mustafada şapa oturur zelişi unutmak zorunda malum zeliş yamanın sevgilisi sonuçta defne duygu aslı Selma azeri kişisi.
  95. ece büyükyıldız: Hem zelişle Mustafa birbirlerine yakışmıyolar sürekli birbirlerini oğlum diyorlar ve kavga ediyorlar yamanla zeliş birbirlerine çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk yakışıyorlarrrrrrrrrrrrrrrr yüz nokta..
  96. ece büyükyıldız: Yaman fazlalık değil asıl Mustafa fazlalık Mustafa zelişle yamanın yanında fazlalık asıl yamanla zeliş birbirlerini seviyorlar bunu değiştiremezsiniz Selma duygu defne duygu azeri kişisi
  97. ece büyükyıldız: Hayır selma mustafayla zeliş birbirine yakışmıyorlar asıl yamanla yakışıyorlar zeliş mustafaya aşık olduğunu hatırlamayacak kız yamanı seviyo zelişle yamana mutluluklar diliyorum selma
  98. selma: Cok guzel bir dizi zelisle mustafa birbilerine cok yakisiyorlar zaten mustafa zelise asik yamanda onlarin yaninda fazlalik.zeliste insallah yakinda mustafaya asik oldugunu hatirlayacak
  99. ece büyükyıldız: Defne diyorum ki bana ilkenin gerçek ismini yazar mısın zelişle yaman birbirini seviyo anlayın artık dediklerim hayal değildir zeliş mustafayla mutlu olamaz kızcağız yamanı seviyo fragmanda gösterilen gerçek değil Mustafa rüya görüyo aşık ya zelişe kendi bile inanmıyo zaten zelişle yaman benim hayalim değil onlar birbirlerini seviyorlar ilke aralarına girmişti
  100. ece büyükyıldız: Alo Azerbaycanlı kişi yahşi cazibeyi seyret bence Mustafa zeliş aşkı gerçek değil anla artık ayrıca men yazılmaz ben yazılır deyer değil diyo denir cazibe sana biraz azeri türkçesi öğretsin cecem senin dilinde yazdım zeliş yamanı seviyo tamammı dogri değil doğru denir.........................
  101. ece büyükyıldız: Aslı zeliş yamanı seviyo anladın mustafayı sevmiyo sende anlasan iyi olur canım ben doğru söylüyorum zeliş mustafaya bakmaz bakamaz yamanı severken nasıl baksın mustafaya zeliş onu küçükken sevmiş sadece zeliş bir kere özgür ve bekar kız yamanın sevgilisi olacak ilkeden sonra defne duygu ve sen bide azerbaycanlı yanlış diyosunuz iyi izleyin görün...........yüz nokta
  102. ece büyükyıldız: Fragmanda gösterilen gerçek değil rüya görüyo Mustafa zeliş yamanı seviyo Mustafa zeliş aşkı olmayacak evli olmaları yamanla olmayacağı anlamına gelmez boşanırlar zaten Mustafa boşanacak sevmiyor zelişi zelişte onu sevmiyo zeliş mustafayı ne yapsın yaman dururken yani ..... yüz nokta
  103. asli: Mustafanin rüyası ama gerçek olacak
  104. ............................................................................: Men azerbeycandan yaziram cog guzel bir halkadir hepsi bolumlerini bahiram . Amaa ece sen cog yanlissan ogle bir sey olmz defne dogri deyer caanimmm
  105. ece büyükyıldız: Sen öyle san duygu zelişle yaman birbirlerini seviyorlar asıl zelişle Mustafa olmayacak yaman zelişe onu sevdiğini söyleyecek 8. bölümde görürsünüz defneyle ikiniz duygu sizde bunu böyle anlayın Mustafa zeliş aşkı hayallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.....................:)
  106. duygu: Arkandayim defne bende seninle ayni fikirdeyim .Ece onlar gercek olmicak .
  107. ece büyükyıldız: Zelişle yaman benim hayalim değil canım hem mustafanınsevgilisi var ilk bölümü seyrettiysen duygu da benimle aynı fikirde zeliş&yaman aşkı bitmedi canım hayal değil yüz nokta zelişle yaman evlensinde kayseriliefeyle şapa oturun
  108. ece büyükyıldız: Asıl zelişle Mustafa hayal canım ben gerçekleri söylüyorum zeliş yamanı seviyo yaman zelişi öptü
  109. defne: Ece yamanla zelis sadice bir hayal bu senin hayalin boyle bir sadice sen yazyosun hem baksana arkadaslar benimle ayni fikirda.yuz nokta
  110. ece büyükyıldız: Asıl mustafayı sevmedi hiç yamanı seviyo
  111. defne: Ece o senin hayalin ve sadice hayal olarak kalicak cunku o ask biti bile .
  112. ece büyükyıldız: Defnecim bende zelişle yamana mutluluklar diliyorum.nokta
  113. Kayserili Efe: arkadaşlar yanlış yorum yazmayın dikkatli izleyiniz çünkü zelis yamanni hiç sevmedi çünkü Iraz karşı gelir Zelis & Mustafa birbirlerine çok seviyorlar...
  114. beril ece büyükyıldız: Hem yaman zelişe kolye aldı Mustafa aldımı almadı. Nokta
  115. beril ece büyükyıldız: izledim defne ama gerçek değil rüya inanma Mustafa yakışıklı değil yaman yakışıklı asıl mustafanın rüyaları saçma oluyo hem zeliş mustafaya bakmaz yamana aşık o nokta.
  116. defne: Ece sen diyosun ya zelisle yaman evlensin senin demenle bir sey olmaz bunu zamanla gorucez . Ha bide mustafa yamandan daha yakisikli . Ve ben zelisle mustafaya mutluluklar diliyorum nede olsa onlar evli ve birbillerine asik nokta
  117. duygu: Kalbim egede kaldi coook guzel bir dizi kiraz mevsimi ve acil ask araniyor kadar cok seviyorum
  118. defne: Galiba sen fragmani izlemedin bide zelis askini mustafada buldu diye bisey yazilmisti galiba sen onuda okumamissin .
  119. beril ece büyükyıldız: kalbim egede kaldı hiç bitmesin tabi zelişle yamanın aşkıda:)
  120. beril ece büyüktıldız: Bak defne kız yamanı seviyo mustafadan nefret ediyo zeliş ozaman yaman zelişi niye öptü çünkü birbirlerine aşıklar anlayacağın onlar birbirlerini seviyorlar asıl sen üzülürsün hemde çook cicim:)
  121. defne: Ece tatlim simdi ben sana kisaca ece diycem tamammi .ece haklisin belki simdi zelis yamana asik ama zelis mustafsya cocukluktan beri asik ve mustafa zelisi yeniden kendine asik edicek . Bide sen yamanla zelisin evlendigini gormiceksin cunku bole bisey olmicak hatta sen dizinin konusunu okursan bileceksin boylebiseyin olmicani gerci dizinin konusunu okunmasada bilinicek bi sey ama sen anlamiyosun tatlim .ha bide sen bu diziyi izliyosun ve hep bu dizide hic olmicak seyleri hayal edyosun boyle giderse cooooook uzulursun .
  122. beril ece büyükyıldız: Defne zeliş yammmmmmmannnııı seviyo yamanda onu seviyo inşallah evlenirler asıl Mustafa şapa oturur zeliş mustafayı sevmiyo sende bunu böyle anla tatlım :)
  123. Bahtiyar: Cok guzel dizi lutfen bitmesin.
  124. defne: Beril ece buyukyildiz sen nasil bir hayransin ya ne demek zelisle yaman evlensin zelis mustafaya asik ayrica asil yaman sapa oturur. Bu dizi mutlu sonla biticek sende bunu boyle anla
  125. defne: Beril ece buyukyildiz sen nasil bir hayransin ya ne demek zelisle yaman evlensin zelis mustafaya asik ayrica asil yaman sapa oturur. Bu dizi mutlu sonla biticek sende bunu boyle anla
  126. defne: Ya lutfen bolum bittikten sonra hemen fragmanlari verin cok uzun suryo vermeniz ...lutfen
  127. beril ece büyükyıldız: Evet inşallah zelişle yaman evlenir mustafada şapa oturur.:)
  128. Herseyibilenkız: Harika bir dizi artık 8 bölüm fragmanını versinler çok uzun sürüyor
  129. defne: Kalbim egde kaldi coooooooooooooook guzel bir dizi ben beyenerek izliyorum
  130. İsimsiz: Kalbim egede kaldıyı merakla takip ediyoruz çok güzel hem ağlatıyor hemde güldürüyor.
  131. gizli yabanci: Severek izliyorum
  132. RÜYA: çok güzel bence günde çok güzel ben çilek kokusunu hıc sevmedim ztn selim bence mustafa secmeliii
  133. şeymaa: çokk begeniyorumm oya ve alper sizi seviyorum
  134. azra: cok guzel bir dizi
  135. leylanur: bayildim cok guzel bir dizi
  136. İsimsiz: Abi diziniz cok guzel ama zlisin mustafayi kiskanmasi lazim mustafa yamani degil ama cabbarda guzel odaflama
  137. İsimsiz: Abi dizi cok guzel ama mustafa biraz firlama kiskandirsa guzel olcak
  138. melike: ohhhhhhhhhhh cok sukur bitmemis bir an bitecek diye cok korktum insallah hic bitmez
  139. Ayca: Super bi dizi bitmesni istemiyorum insalla bitmez
  140. İsimsiz: cok guzel bi flim hic bitmesini istemiyorum.
  141. aysegul: Egenin büyüsünü yansıtan insanı alıp o atmosferin icine tasıyan keyifli bir dizi merakla takip ediyorum herkesin eline emegine salık
  142. serkan: cooooooook guzellllll
  143. leylanur: çok güzel bir dizi
  144. aysu: coooook guzel bir dizi hic kacirmam tum bolumlerini severek izlerim
  145. TOLGA: Tek kelimeyle Mukemmel bir dizi
  146. fatmagül: süper bir dizi bitmesin lütfenn
  147. İsimsiz: Guzel bir dizi
  148. İsimsiz: Cok guzal bir dizi olmus cok ama cok seviyurum
  149. zehra: İnşallah bu dizi hiç bitmez
  150. zehra: Ben bu diziyi çok seviyorum
  151. zeynep: Bu diziyi çok seviyorum çok güzel ama çilek kokusu dizisiyle aynı gün o da çok güzel bence günleri değişsin cuma olmaz zz..kiralık aşk var ...inşallah günleri değişir ya kalbim Ege'de Kaldı nin ya da çilek kokusunun.Ben ikisini de izlemekyi çok istiyorum. ..
  152. Oktay: Super bir dizi keyifle izliyorum !
  153. Zarinka: Çok güzel dizimiş

Kalbim Egede Kaldı Dizisi Özet

Kalbim Egede Kaldı 17. Bölüm Özeti
11 ekim 2015 Cumartesi
Zeliş hayalleri yıkılmıştır. Hiç ortada yokken Mustafa'nın bir çocuğu olduğunu öğrenmiştir. Zeliş için artık hayallerini ve gerçekleri bırakıp gitme vaktidir. Mustafa Zeliş'e kal diyebilecek mi?
Kalbim Egede Kaldı 15. Bölüm Özeti
30 eylül 2015 Çarşamba
Ölüme terk edilen Mustafa'yı kim kurtaracak yoksa Mustafa oracıkta ölecek mi?
Kalbim Egede Kaldı 14. Bölüm Özeti
16 eylül 2015 Çarşamba
Mustafa bu defa Zeliş'e gerçek bir evlenme teklifinde bulunuyor. Zeliş evlenme teklifini kabul edecek mi? Mustafa ve Zeliş nikah masasına oturabilecek mi?
Kalbim Egede Kaldı 12. Bölüm Özeti
02 eylül 2015 Çarşamba
Zeliş ayrılma kararı almış ve Mustafa'nın eline gelen mahkeme kararıyla boşanma talebi sonrası Mutafa büyük yıkma uğramıştır. Mustafa hatalarının farkına varmış fakat iş işten geçmeden işleri yoluna koymalıdır.
Kalbim Egede Kaldı 11. Bölüm Özeti
26 Ağustos 2015 Çarşamba
Yaman'ın yanan teknesiyle birlikte kıyıya vuran Mustafa, Yaman ve Zeliş gözlerini açtıklarında kendilerini bir adada bulurlar. Gıpgıplar Mustafa, Yaman ve Zeliş'i bulup kurtarabilecekler mi?
Kalbim Egede Kaldı 10. Bölüm Özeti
19 Ağustos 2015 Cumartesi
Kendine güvenen Mustafa Zeliş'le konuşmak ve bir araya gelmek için daha isteklidir. Fakat tek problem Zeliş'tir. Zeliş Mustafa'yla bir ilişki düşünecek mi? beklenen yakınlaşma gerçekleşecek mi?
Kalbim Egede Kaldı 9. Bölüm Özeti
08 Ağustos 2015 Cumartesi
Mustafa duygularının farkındadır artık ve Zeliş'e yakınlaşmaya karar verir. Bir gece Zeliş'in yatağına gelir ve yanına yatar. Zeliş uyanır Mustafa'yı yanında gördüğü için şaşkındır fakat bu defa terslemez Mustafa'dan kendisini öpmesini ister. Mustafa ve Zeliş öpüşür heyecanlı bir gece onları beklemektedir.
Kalbim Ege’de Kaldı 8. Bölüm Özeti
05 Ağustos 2015 Çarşamba
Mustafa uzun zamandır inkar ettiği gerçekle karşı karşıyadır. Mustafa sahte evlilik yaptığı Zeliş ile şimdiye kadar didişip durmuştu ve aşık olduğunun farkına vardı peki ya şimdi ne yapacak? Zeliş Mustafa'yı mı? yoksa Yaman'ı mı? seçecek gelecek bölümlerde hep birlikte göreceğiz...